12 April 2013

Tak Kisah Le ... Sesape Pun




Hai semua!! Dan berapa hari korang tak bercukur bulu di tempat sulit? Hiks! Jangan lupa sunnah nabi ye!!! Hahaha.... Selain jaga kebersihan, bahagian itu juga nampak comel dan segar je... Menjaga keperibadian bak kata orang. Hahahahaha... Jangan ingat aku melucah ok! Sampaikan tak boleh nak diperbualkan perkara macam ni. Sesiapa yang kenal aku, semua sedia maklum, aku ni memang open sahaja! 

 

Oh, pada mereka yang lupa nak mencukur atau membersihkan bulu di badan, tak kira la lelaki ke perempuan ke, Gillette ada pesanan ikhlas untuk korang semua (adakah termasuk aku?) hahahahaha... Dengan iklan terbaru mereka yang super kreatif, kalau korang yang berbulu lebat tu tak dapat hint gak, memang korang keturunan orang hutan la tu! Suka simpan bulu! hahaha

 

Aku tak dapat duit tolong iklan produk ni, tapi aku cukup suka nak ingatkan kawan-kawan semua agar sentiasa trim bulu masing-masing. Ok? Ingat tak filem Scary Movie? Hahahahah Tebas bulu guna mesin rumput uolllsss!!! Hahahahahaha..... So, mulakan hari ini ya! Belum terlambat! 

No comments: